#builtwithBosch – zo testen professionals!

Productinnovaties testen, beoordelen en ervaringen uitwisselen om nog efficiënter te werken: daarvoor staat #builtwithBosch. In de afgelopen twee jaar hebben meer dan 5000 professionals uit Europa nieuwe productinnovaties zoals het FlexiClick-systeem met 12 volt of de accu reciprozaag GSA 18V-32 Professional getest. Hun ervaringen hebben ze met foto's en video’s via Facebook gedeeld met andere professionals. Vandaag begint een nieuwe ronde in de testactie en professionals uit alle branches kunnen deelnemen.

Met #builtwithBosch maakt Bosch het mogelijk voor professionals om gratis de nieuwste professionele elektrische gereedschappen te testen; alleen of in teams. De enige voorwaarden voor eventuele deelname: de testgereedschappen dienen uitsluitend voor professioneel gebruik en de potentiële tester dient een actief Facebook-profiel te hebben voor de verspreiding van de testervaringen. De testervaringen van de geselecteerde testers worden vervolgens via posts, foto's en video's op de Bosch Facebook community gedeeld met andere professionals. Meer informatie over de actie, het aanmeldproces en het machine-aanbod is te vinden op de Bosch Professional Facebook-pagina en website.

Te laat voor deze aanmeldfase? Geen probleem! Verder in het jaar volgt er wederom een testronde en zoekt Bosch nog meer #builtwithBosch-testers!