Veel kracht, weinig stof: Nieuwe 18 volt-zuiger van Bosch voor de vakman

Lange looptijd en een zeer compacte constructie

• GAS 18V-10 L Professional: alleszuiger voor bijna elke toepassing
  • Compact, mobiel en krachtig apparaat met uitgebreide accessoires
  • Langer hoog zuigvermogen dankzij rotatieluchtstroom die de filter spaart

Bosch breidt het 18 volt-systeem voor de vakman uit met een zeer compacte en krachtige accuzuiger: de alleszuiger GAS 18V-10 L Professional. De GAS 18V-10 L Professional zorgt met een ongewone luchtstroom voor een efficiënte afzuiging: door de speciale Rotational Airflow wordt binnenin de stofzuiger een werveling geproduceerd, zodat het stof langzamer op de filter neerslaat. De filter wordt hierdoor gespaard en het zuigvermogen blijft langer hoog. De GAS 18V-10 L Professional is de enige accuzuiger op de markt van elektrische gereedschappen die deze rotatieluchtstroom en tevens een netto-inhoud van zes liter biedt. Het apparaat onderscheidt zich bovendien door een lange looptijd en zijn transparante stofreservoir die snel en eenvoudig geleegd, schoongemaakt en weer gemonteerd kan worden.

Alleszuiger voor bijna elke toepassing

Professionals kunnen met de GAS 18V-10 L Professional en een volgeladen 6,0 Ah-accu tot wel 24 minuten zuigen – dat is voor een keukenbouwer voldoende voor tot wel drie montages. De alleszuiger onderscheidt zich bovendien door een hoge luchtstroom van 24 liter per seconde. De geïntegreerde slang- en accessoire-opname evenals het gewicht van 4,6 kilogram maken het transport en het gebruik op de bouwplaats gemakkelijker. Professionals kunnen de GAS 18V-10 L Professional als alleszuiger gebruiken en hebben alle accessoires snel bij de hand: van de spleetzuigmond en vloerzuigmond tot en met de drie verlengbuizen. Met behulp van een adapter kan de GAS 18V-10 L Professional bovendien ook comfortabel op een elektrisch gereedschap worden aangesloten en zuigt, nog voordat het in de omgeving komt, stof direct af. De alleszuiger is gecertificeerd voor stofklasse L.

De GAS 18V-10 L Professional maakt deel uit van het Flexible Power System en is compatibel met het professionele 18 volt-systeem van Bosch. Het apparaat is vanaf het najaar 2017 verkrijgbaar. De genoemde prijs is een vrijblijvende adviesprijs excl. btw. Onder voorbehoud van wijzigingen.

Technische gegevens GAS 18V-10 L Professional
Max. accuspanning 18 V