Weinig trillingen, compact en krachtig: accureciprozaag van Bosch voor de vakman

Functionele uitrusting voor elke toepassing

• Comfortabel: nieuwe machine-ergonomie voor comfortabel werken in elke positie
  • Behoedzaam: geringste trillingen in zijn klasse voor werken zonder snel vermoeid te raken
  • Krachtig: beste prestatie-gewichtsverhouding in zijn klasse

Zeer krachtig en met unieke machine-ergonomie: daarvoor staat de GSA 18V-32 Professional op accu, waarmee Bosch nu zijn professionele reciprozaagprogramma uitbreidt. Hij is compacter dan de beproefde Bosch reciprozagen en uitgerust met een nieuwe handgreep. Hiermee is het mogelijk, in tegenstelling tot de klassieke T-handgreep, om de machine in verschillende houdingen comfortabel vast te pakken en te leiden, ook in lastige werkposities en gedurende een lange tijd. Ook de verlengde schakelaar draagt bij aan het hoge bedieningsgemak: deze kan zelfs in extreme greepposities eenvoudig bediend worden. Daarnaast beschikt de machine over een actieve trillingsdemping: een in het motorhuis geplaatst compensatiegewicht werkt permanent tegen de massakrachten. Op deze manier biedt de reciprozaag de geringste trillingen in zijn klasse. Het resultaat: werken zonder snel vermoeid te raken.

De accureciprozaag GSA 18V-32 Professional is biedt de beste verhouding tussen vermogen en gewicht in zijn klasse. Het is een krachtig alternatief voor kabelgebonden machines en klaart eenvoudig en snoerloos klussen boven het hoofd, bijvoorbeeld het inkorten van installatiebuizen of ventilatieschachten bij het installeren van technische voorzieningen in huis of sloopwerkzaamheden.

Functionele uitrusting voor eenvoudig, snel en precies werken

De accureciprozaag beschikt over een inschakelbare pendelbeweging voor snel zagen. Ook het aantal zaagbewegingen is variabel en kan overeenkomstig het materiaal ingesteld worden. Bij de verdere uitrusting van de reciprozaag hoort een zachte aanloop, waardoor elke zaagsnede precies aangezet kan worden. Door een speciale overbrenging bij de machine kunnen bovendien de zaagbladen ook met handschoenen aan zonder gereedschap gemakkelijk verwisseld worden: Een draai aan de ring rond de zaagbladhouder opent de SDS-opname en dan zit het zaagblad los.

Bovendien kan de zaag tussen de werkhandelingen door met behulp van een metalen haak gewoon aan een ladder of een stelling gehangen worden. Dat bespaart heen en weer geloop en tijd.

De accureciprozaag GSA 18V-32 Professional is per direct bij de dealer verkrijgbaar. De genoemde prijs is een vrijblijvende adviesprijs excl. btw. Onder voorbehoud van wijzigingen

Technische gegevens* GSA 18 V-32 Professional
Accuspanning/-capaciteit 18 V/5,0 Ah
Max. zaagdiepte in hout 230 mm
Zaagdiepte in metalen profielen en metalen buizen 175 mm
Slaglengte 32 mm
Aantal zaagbewegingen bij onbelast toerental 0 ‒ 2500 b.p.m.
Afmetingen (lengte x breedte x hoogte) 482 x 101 x 218 mm (incl. accu)
Gewicht 3,5 kg (excl. accu)
Leveromvang/Vrijblijvende adviesprijs excl. btw
  • In koffer incl. hoogwaardige inlay met twee zaagbladen: 339,95 euro